Kontakt oss


Vi på Norrgavel vil at våre møbler skal leve i generasjoner. Slik vil vi også at relasjonen til deg som er interessert i eller allerede har valgt Norrgavel, skal være. Derfor blir vi alltid glade når vi her på kundeservice hører fra deg! Dino, Ebba og Johan står ed glede til tjeneste når du kontakter oss.

Vi vet at enkelte spørsmål er vanligere enn andre og vi har derfor samlet noen slike nedenfor. Dersom du heller vil kontakte oss direkte for personlig hjelp, så finner du de forskjellige måtene å kontakte oss på lengre ned på siden.



Betaling

Leveringstider

Sortiment & overflatebehandling

Reklamasjon

Retur

Kontaktuppgifter

Personlig hjelp

Kundeservice e-post

kundeservice@norrgavel.no
Besvart mandag-fredag. Vi svarer vanligvis innen 24 timer.

Reklamatjons e-post

reklamation@norrgavel.se
Besvart mandag-fredag. Vi svarer vanligvis innen 24 timer.

Chatt

Når chatten vår er tilgjengelig, vil "chat med oss" vises i nedre høyre hjørne av nettleseren.

Telefon – vi ringer deg gjerne!

Send en e-post til kundeservice@norrgavel.no
Skriv inn Telefon som tittel (merk bare "Telefon").

Ta med følgende i e-posten::
- Beskriv kort saken din
- Mulig ordrenummer
- Telefonnummeret ditt


Vår kundefilosofi

For oss på Norrgavel er tilfredse og engasjerte kunder det absolutt viktigste. Våre anstrengelser for hele tiden å bli bedre i alle ledd, tar utgangspunkt i alle de kundeberettelser og personlige opplevelser som vi har gleden av å få ta del av hver eneste dag. Alt fra hvordan emballasjen så ut da varen ankom til hvordan du ble møtt av personalet da du besøkte en av våre butikker sist.

Selv om vi hele tiden jobber aktivt for å bli en bedre versjon av oss selv, vet vi godt at også mindre bra saker inntreffer innimellom. Iblant skyldes det at vi hadde kunnet gjøre noe annerledes og andre ganger er forklaringen uforutsette ytre faktorer utenfor vår kontroll. Uansett, vi er her for raskt og ansvarsfullt å håndtere slike situasjoner og å finne beste mulige løsninger.

Norrgavel gjør ting på sin måte – et bevisst valg. Vårt tredelte verdigrunnlag og innredningsfilosofi er en trygg grunn å stå på i alt vi gjør. Vi vil skape holdbare relasjoner med kundene våre. Vi oppmuntrer ikke til passivt konsum, men forsøker å gjøre det enkelt for kunden å være bevisst og nærværende både i selve kjøpssituasjonen og i forholdet til de saker man velger å omgi seg med. Kort sagt å konsumere mindre og å velge høyere kvalitet. Og vår ambisjon er alltid å hjelpe deg ut ifra dine personlige preferanser og ønsker. Når kunder som har levd med Norrgavel-møbler i flere år, er overstrømmende tilfredse og har positive minner fra da de var i kontakt med oss – da betrakter vi det som et bevis på at vi har lykkes.

Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss på Norrgavel!