• Reklamasjoner

    Informasjon om reklamasjoner

    På Norrgavel etterstreber vi gjennom alltid å levere møbler og innredning av aller høyeste kvalitet, at du som kunde skal være fornøyd. Vi gjennomfører grundige kvalitetskontroller og samarbeider utelukkende med leverandører som kan leve opp til våre høye krav. Tross det kan avvik forekomme innimellom og da er det viktig for oss at du opplever å få den hjelp du trenger.

    Hvordan går jeg frem for å gjøre en reklamasjon?

    For at vi skal kunne håndtere din reklamasjon effektivt vil vi sette pris på å få så mye informasjon som mulig allerede ved din første henvendelse.
    Send din reklamasjon på e-post til reklamation@norrgavel.se.

    Vi ber om:
    - Ditt ordrenummer
    - En beskrivelse av hva du ønsker hjelp med
    - Tydelige bilder


    1. ET BILDE TATT AV HELE MØBELET/PRODUKTET

    Tatt på ca. 1 meters avstand, med feilen synlig (her markert med en rød X).

    2. ET MER DETALJERT BILDE

    Tatt på ca. 0,5 meters avstand, med defekten synlig (her markert med en rød X).

    3. ET DETALJBILDE

    Et detaljbilde med defekten (her markert med en rød X) synlig og målt med for eksempel en linjal som viser størrelsen på defekten.

    Vi ser hver sak vi får inn som en mulighet til å forbedre oss. En rask løsning der du blir fornøyd både med ditt Norrgavel-møbel og med din kontakt med oss, er vårt fremste mål.