Kundeservice

Vil du kontakte oss?

E-post

kundeservice@norrgavel.no
Besvart mandag-fredag. Vi svarer vanligvis innen 24 timer.

Chatt

Mandag til fredag 8.00-17.00
Søndag 18.00-21.00
Lunsj stengt 12.30-13.30

Telefon - vi ringer deg gjerne!

Send en e-post til kundeservice@norrgavel.no
Skriv inn Telefon som tittel (merk bare "Telefon")

Ta med følgende i e-posten:
- Beskriv kort saken din
- Mulig ordrenummer
- Telefonnummeret ditt

Vi gjør to oppringingsforsøk og gjør vårt ytterste for å ringe så snart som mulig.

Du er hjertelig velkommen til å kontakte Norrgavels kundeservice med spørsmål, bestillinger eller for tips og råd angående vårt sortiment. Dino, Johan & Axel hjelper deg gjerne!

Informasjon angående leveringstid på møbler

På Norrgavel arbeider vi hovedsakelig med kundeordrestyrte bestillinger og med naturmaterialer. Det innebærer at møblene produseres og tilpasses i henhold til dine ønsker først når vi har mottatt ordren din. I disse dager påvirkes både vi på Norrgavel og våre produsenter av den rådende pandemien (covid-19) hvilket dessverre kan innebære at leveringsforsinkelser på kort varsel kan forekomme.

Vår ambisjon er å overholde de preliminære leveringstidene vi oppgir ved bestilling samt å underrette deg i så god tid som over hode mulig dersom tidene endres. Dessverre innebærer den rådende situasjonen at forsinkelser utenfor vår kontroll forekommer og at informasjon angående din ordre derfor kan komme med kort varsel.
Vi kan dessverre ikke love eller garantere kompensasjon da den rådende usikkerheten i samfunnet påvirker vår mulighet til å planlegge og levere som vanlig.

Mange takk for din forståelse! Du er alltid velkommen til å kontakte oss på kundeservice@norrgavel.no dersom du har spørsmål som gjelder din spesifikke ordre.

Reklamasjon

Vi arbeider kontinuerlig med å sikre att våre produkter holder høyeste kvalitet før vi sender de fra oss.

For effektiv behandling av saken din, ønsker vi følgende informasjon:
          » ordrenummer
          » mobilnummer
          » kort beskrivelse av den opplevde feilen
          » bilder

Send oss ​​en e-post på reklamation@norrgavel.se
Hvis du har bestilt via Norgavel Oslo? Vennligst kontakt butikken på oslo@norrgavel.no

Du har alltid 5 års reklamasjonsrett ved produktfeil. Det forutsettes at reklamasjon skjer så snart feilen kunne oppdages. Retten til å reklamere gjelder ikke feil som har oppstått som følge av mangelfullt vedlikehold, feilaktig bruk eller normal slitasje.

Mer informasjon finner du i våre kjøps- og leveringsbetingelser.

Offentlig miljø

Arkitekt eller innreder?

Da kan du handle hos Norrgavel til egne prosjekter og kunder.

Kontakt Norge

oslo@norrgavel.no

Prisliste & rabatter

Norrgavel arbeider ikke med en spesiell nettoprisliste for offentlig miljø. Vi gir i stedet generelle rabatter med utgangspunkt i vår forbrukerprisliste og avhengig av omfang.

Møbelstoffer

De fleste av møbelstoffene våre tilfredsstiller krav for offentlig miljø. Vil du benytte innsendte stoffer går det også bra.

Butikker og annen kontaktinformasjon

Butikker

Ønsker du å komme i kontakt med butikken vår i Oslo? Se kontaktinformasjon her.

Annen kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon for oss som jobber på Norrgavel finner du her.